piątek, 17 sierpnia 2012

Witajcie! :)

 "Mierz wysoko -nawet jeśli nie trafisz na Księżyc znajdziesz się wśród gwiazd"


Zaczynam pisać. O czym tym razem? O zdrowym odżywianiu, sporcie, kosmetykach oraz szeroko pojętym stylu życia. Czyli o tym, co kobietki lubią najbardziej :)

Zaczynam planować. Do tej pory jako tako udawało mi się dokonać, to na czym mi w sposób szczególny zależało. Nie były to jednak takie dokonania jakich bym sobie oczekiwała. Od zawsze byłam osobą ambitną i mierzyłam wysoko. Uważam, że plan działania jest niezwykle przydatny w każdym aspekcie naszego życia. Stawianie sobie mniejszych wyzwań w konsekwencji pozwala na osiągnięcie wyższych celów. Gdy działałam bez planu szybko dopadał mnie słomiany zapał i wszystko szło na marne. Tym razem za cele, które sobie postanowiłam zabieram się w sposób bardziej profesjonalny.

Następna notka o celach i drodze w jaką zamierzam wyruszyć, by je osiągnąć :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz